6. huhtikuuta 2016

Lumene Bright Touch & Bright Now Vitamin C



Arvostelua videolla Lumenen Bright Touch ja Bright Now Vitamin C -sarjojen tuotteista


Mainitut tuotteet:

Lumene Bright Touch Raikastava Puhdistusvaahto
Lumene Bright Touch Raikastava Kasvovesi
Lumene Bright Touch Kirkastaa Kasvonaamio & Mikrokuorinta
Lumene Bright Now Vitamin C Heleyttävä & Siloittava Hyaluronitiiviste
Lumene Bright Now Vitamin C Heleyttävä BB-tehohoito
Lumene Bright Now Vitamin C Silmänympärysseerumi
Lumene Bright Now Vitamin C 360 Korjaava Silmänympärysvoide
Lumene Bright Now Vitamin C Heleyttävä BB-voide
Lumene Bright Now Vitamin C Kiiltoa Kontrolloiva Voidegeeli
Lumene Bright Now Vitamin C Heleyttävä & Ravitseva Yövoide

Kokemuksia ja mielipiteitä näistä sarjoista? Onko näissä sarjoissa vielä jokin kokeilemisen arvoinen tuote? :)

4 kommenttia:

  1. Ihan mahtava video, oli kiva kuulla sun mielipiteitä näistä tuotteista! Lumenen Bright Now Vitamin C -sarja on ollut munkin mieleeni, vaikka valitettavasti toi hyaluronitiiviste aiheuttikin mulle aika pahat reaktiot :/ Oon kuullut monilta tota samaa, että toi on tehnyt ihon selkeästi sileämmäksi :) Mulla on etsinnässä uusi sy-voide, kun toi mun Cliniquen All About Eyes alkaa lähennellä loppuaan ja haluisin testata vaihteeksi jotain toista. Luulenpa, että ostan ton 360 Korjaavan Silmänympärysvoiteen seuraavaksi, se kuulostaa ainakin sun mielipiteiden perusteella tosi hyvältä :)

    Multa löytyy toi BB-voide siinä sävyssä 00 Fair ja mitä nyt kävin tuolta Lumenen sivuilta katsomassa niin sen sävyn kuvan perusteella ton pitäis olla hyvinkin kellertävää, mutta selkeesti punapohjainen toi 00 kyllä on. Sävy on melko vaalea, mutta ei kyllä riittävän vaalea ihan kalpealle iholle, vaikka aika hyvin toi sulautuu ihon omaan sävyyn :)

    Mulle ihan must tuote tosta Vitamin C sarjasta on ollut Dry Skin Coctail - Ravitseva Tehohoito, sillä jostain syystä mun iho on tänä talvena ja keväänä ollut ihan superkuiva ja toi on ainut testaamani seerumi, jonka kanssa oon saanut ihon riittävän kosteutetuksi. Oon kohta pari pulloa käyttänyt tota ja voi olla, että täytyy kolmas vielä ostaa ennen kuin voin siirtyä käyttämään muita seerumeita :D

    VastaaPoista
  2. Harmi, että sait sen reaktion hyaluronitiivisteestä :( Iho on kyllä siloittunut tuosta paljon. Suosittelen testaamaan 360 silmänympärysvoidetta! Mun sy-iho kirvelee voiteista joskus, jos vaikka silmät ovat vuotaneet. Tuo ei ole ainakaan vielä aiheuttanut kirvelyä kertaakaan mulle :)

    Kiva kuulla kokemuksia tuosta 00 sävystä. Lumene voisi kyllä vähän parantaa sävyvalikoimassa. Nykyisin heiltä tulee niitä kauan pyydettyjä vaaleita sävyjä, mutta he voisivat tarjota sävyjä niin kelta- kuin punapohjaisinakin. Munkin ihoon BB-voide sulautuu ihan hyvin, mutta kasvot ovat sen kanssa selkeästi punaisemmat kuin kaula.

    Kiva kuulla, että tehoito on toiminut sulla. Itse en ainakaan toistaiseksi tarvitse näiden tuotteiden lisäksi extrakosteutusta, mutta jos tilanne muuttuu vaikka ensi talvena, pidän tuon ehdottomasti mielessä :)

    VastaaPoista
  3. Mulle tuossa naamio & mikrokuorinnassa oli liian pienet rakeet, en melkein edes tunne niitä iholla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne ovat kyllä pienen pieniä :D Mulle ne sopivat, itseasiassa kosmetologi suositteli mua pari vuotta sitten välttämään rakeista kuorintaa, koska mulla on kuulemma hieman couperosaa (ei ole kyllä pahasti). Pelkkä hedelmähappokuorinta ei riitä, mutta yritän käyttää mahdollisimman pienirakeisia tai sitten hajoavia kuorintoja :)

      Poista

Kiitos!