26. tammikuuta 2017

Kosmetiikan karsiminen: Meikkipohja osa 1



Kosmetiikan karsiminen jatkuu meikkipohjan tuotteilla. Tällä videolla karsin pohjustajat, meikkivoiteet, peiteaineet, puuterit ja meikinkiinnityssuihkeet. Varoitan heti alkuun, että suurin osa tuotteista mulle jäi ja aika vähän lähti. Mun ei kuitenkaan ole tarkoitus karsia tuotteita vaan karsimisen ilosta. Haluan karsia vain ne tuotteet, jotka eivät oikeasti sovi mulle, joita en koskaan käytä tai jotka ovat jo todella vanhoja. Käyttökelpoiset tuotteet säästän ja käytän loppuun :)

2 kommenttia:

  1. Mulla tuo Angel Veil on ollut ihan kunnossa, nii voi olla että sun on vanha/viallinen. En tiiä auttaakse, mut kokeile puristella sitä tuubia, jos ne erottuneet aineet sekoittus taas toisiinsa. Mä oon kyllä tykännyt tosta, nii älä vielä luovuta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiva kuulla, koska tuo sopii näin talvella tosi hyvin mun iholle :) Oon puristellut ja ravistellut, mutta ei se oikein auta kunnolla :D Tuo tuubi on loppupuolella jo, mutta ensi talveksi voisin ostaa uuden!

      Poista

Kiitos!