25. heinäkuuta 2018

Poskipunat | Kokoelma & Inventaario | VIDEO

Heips! Ensiksi, tuhannet kiitokset teille ihanista kommenteista ja siitä, että otitte mut niin lämpimästi takaisin blogimaailmaan <3 Ehdin jo ajatella, että kukaan ei varmaan blogiani enää lue, mutta olin onneksi väärässä. Tuli tosi hyvä mieli siitä, että jollain on oikeasti kiinnostusta lukea mun meikki-intoiluista.

Toiseksi, nyt aloitettuani bloggaamisen uudelleen, tein päätöksen julkaista videoni myös blogin puolelle ihan siltä varalta, jos jotain blogin lukijoista  aihe kiinnostaa. Puhun kuitenkin englantia videoilla ja muutenkaan kaikki eivät ole videoiden ystäviä, joten en oleta kenenkään videoitani katsovan. Mulle saa kuitenkin ehdottaa postausideoita, joten jos jonkin videon aihe kiinnostaisi perinteisenä postauksena, pistä ihmeessä kommenttia! :)

Oon alkanut ottaa inventaariota mun meikkikokoelmasta ja tehnyt aiheesta videoita, koska välillä musta on tuntunut, että ostan meikkejä liikaa :D Haluan olla perillä kokoelmastani ja haluan omistaa vain sellaisia tuotteita, joita oikeasti rakastan. Ajattelin itseasiassa kirjoittaa blogin puollelle postausta siitä, miten mun suhtautuminen meikkien keräilyyn ja shoppailuun on muuttunut :) Jos mun meikki-inventaariovideot kiinnostavat, täältä löytyy niistä soittolista. Tänään julkaisin Youtuben puolella videon mun poskipunista.


Kiinnostaisiko kirjoitetut postaukset mun meikkikokoelmasta?
Entä haluaisitko lukea esimerkiksi mun suosikkiposkipunista? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!