28. heinäkuuta 2018

Project Polish Update #2 | Video

Tänään ois taas vuorossa videota, tällä kertaa mun kynsilakka"pannu"projektista. Mähän oon viime aikaoina innostunut oikein toden teolla käyttämään vanhoja tuotteitani loppuun. Lisäksi oon yrittänyt vähän hillitä meikkiosteluitani. Youtubessa on kokonainen yhteisö pannuttajia. Mikä parasta, nämä pannuttajat ovat yleensä ihan tavallisia kosmetiikkaharrastelijoita kuten allekirjoittanutkin ja pannuttajat ovat kivaa vastapainoa suurille kauneusguruille, jotka jatkuvasti testaavat uusia tuotteita sellaiseen tahtiin, että normaalin kuluttajan on mahdoton pysyä perässä. Jotkut pannuttajista ottavat asian melko tosissaan, itse enemmän rennoin mielin. Mulla onkin nyt tällä hetkellä muutama pannuprojekti meneillään. Pan That Paletissa yritän saada mun BH Cosmeticsin Carli Bybel Palettia käytetyksi mahdollisimman paljon. Project 10 Pan Ruletissa valitsin randomisti 10 eri tuotetta, jotka yritän joko käyttää loppuun tai yritän saada pannun näkyviin. Ja Project Polishissa yritän käyttää loppuun mun kynsilakkoja. Tän päivän video onkin toinen päivitys mun kysnilakkaprojektiin! 


Onko tuotteiden pannuttaminen sulle tuttua?
Tuleeko sun usein käytettyä kynsilakkoja loppuun? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!