22. elokuuta 2016

Meikki tuotteilla, joista en pidä! | Video



Päätin ottaa osaa "Full Face Using Makeup Products I Hate" -haasteeseen. En varsinaisesti vihaa kaikkia näitä tuotteita, joten nimesin haasteen omalla kohdalla vähän lempeämmin.

Amyn Video: https://www.youtube.com/watch?v=V34TAQZOb8c

Videolla käytetyt tuotteet:

Too Faced Hangover Primer
NYX Stay Matt But Not Flat
Kicksin meikkisieni
Elf Undereye Concealer & Highlighter
NYX Wonder Stick (ensivaikutelma)
TBS Fresh Sobet Blush, Lychee Blossom
RT Stippling Brush
Peony Cosmetics Pink Luminizing Stick
ABH BrowWiz, Taupe
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Elf Stipple Eyeshadow Brush & Taperd Stipple Brush
RT Deluxe Crease Brush
Gosh 9 Shades Eyeshadow Palette, To Enjoy In New York
Everyday Minerals The Cat Eye Collectionin rajausväri
TBS Matte White Kajal
Essence Lash Princess Volume Mascara
Milani Lip Gloss, Nude Touch
Elf Makeup Mist & Set

Oliko tuttuja tuotteita? :)

6 kommenttia:

  1. Heh, mahtava video ja ihan supermielenkiintoinen! Joukosta löytyi muutama oma suosikkini tai tuote, josta pidän tosi paljon :) Toi Too Facedin pohjustaja on mun mielestä tosi hyvä ja juuri mulle sopiva, mutta mulla tosiaan onkin kuiva iho :) Brow Wiz on myös mun suosiossani, mutta toisaalta haluisin kyllä testata sitä NYXin vastaavaa kynää, jos se osoittautuisi yhtä hyväksi. UDEPP:stä pidän myöskin, mutta joo mullakin toi saattaa välillä näyttää aika kamalalta, kun pohjalla on meikkivoidetta, varsinkin jos mun iho on kuivimmillaan.

    Verrattuna sun aiempiin meikkitutoriaaleihin, niin onhan toi meikki ihan eri luokkaa kuin ne, joissa oot käyttänyt sulle paremmin sopivia ja oikeasti hyviä tuotteita :D Toi rajausväri vaikuttaa ihan painajaiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo kaikki kolme mainitsemaasi tuotetta menevät mulla sellaiseen ihan ok -kategoriaan. Ne eivät ole huonoja, mutta juuri noiden pikkujuttujen takia ne eivät ole mun suosikkeja. Hangover Primer ei kyllä välttämättä toimisi mulla vaikka miten päin koittaisi, sillä se ei ollenkaan täytä ihohuokosia ja silloin mikä tahansa meikkivoide oikein sukeltaa niihin. Mutta BrowWoz ja UDEPP eivät ole mun mielestä mitenkään superhuonoja, mutta eivät parhaita mahdollisiakaan. BrowWiz on mun mielestä vähän turhan hintava ja vielä kun se pettää multa, se ei ole mun mielestä hintansa arvoinen. UDEPP sen sijaan on ihan jees, mutta siinä on nuo omat ongelmansa. Mä yleensä meikkaan silmät ennen meikkipohjaa juuri tuon paakkuuntumisen vuoksi, jos käytän tuota pohjustajaa. Tilasinkin tuosta sen peittävämmän Eden-version, saa nähdä miten se toimii :)

      Heh, älä muuta sano :D Tuo rajausväri on kyllä aivan hirveä tuote. Puuterisessa rajausvärissä ei välttämättä itsessään ole mitään vikaa, mutta tuo ei vain toimi. Kyllähän mä välillä teen luomivärilläkin vastaavan rajauksen ilman varisemisongelmia :)

      Poista
  2. Mäkään en tykkää yhtään tuosta NYXin meikkivoiteesta. Se on niin keltainen ja levittyy jotenkin huonosti, eikä todellakaan ole mattainen iholla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! :) Siveltimen kanssa levittäessä tuo näytti todella rumalta ja kakkumaiselta. Nyt sienellä laitettuna se näytti huomattavasti paremmalta. Peittävyys on tuossa kuitenkin tosi huono ja se tuntuu iholla tahmaiselta.

      Poista
  3. Tää oli tosi hyvä video. :) Mä tykkään Nyxin Wonder Stickin varjostuspäästä, mutta se korostuspää on ihmeen tahmaista ja huonosti levittyvää. Brow Wiz ei jostain syystä toiminut mulla. Olen käyttänyt sitä siltikin, koska en raaski heittää noin kallista tuotetta pois. Onneksi se alkaa olla jo lopuillaan. Mä olen jo siirtynyt Nyxin Micro Brow penciliin (vai mikä sen nimi olikaan). Ostin sen sävyssä Ash Brown ja se on ihan huippu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Samaa mieltä, kumpa vaalean pään koostumus olisikin sama kuin tumman. Muistelinkin, että et saanut BrowWizistä väriä lähtemään. Kyllä mullakin tuosta Taupesta kieltämättä aika vaalea jälki tulee. Väri on itseasiassa vaaleampaa kuin mun omat kulmat, joten senkään vuoksi se ei toimi mulla. Mulla on sama sävy NYXin Micro Brow Pencilistä ja se on kyllä paras! :)

      Poista

Kiitos!