9. lokakuuta 2015

Lokakuun LivBox


Tässä tulee jo tutuksi muodostuneeseen tapaan pinenet  ennakkotunnelmat lokakuun LivBoxista. Hain boksin edellisiltana pakettiautomaatista. Jostain syystä se pyöri Tampereen postissa vuorokauden ennen pakettiautomaatille tuloa. En tiedä, oliko pakettiautoomaatti täynnä vai postilla kiireitä... Kova kiusaus oli mennä kurkkimaan boxin sisältöä muista blogeista, mutta pidin pintani :D

Ensivaikutelma boksista oli ihan jees! Ei mikään mullistava boksi, mutta hyvä. Kulta on yksi mun lempiväreistä ikinä, joten boksin väriteema miellytti erityisen paljon. Ah, tulee niin mieleen meidän häät vuoden takaa, joissa kulta oli yksi teemaväreistä. Vietämme miehen kanssa ensimmäistä hääpäiväämme ylihuomenna. Jotenkin musta tuntuu, että boksien teemat eivät ole enää yhtä hauskoja ja selkeitä kuin aiemmin. Esimerkiksi viime lokakuussa teemana oli Roosa nauha, kun nyt teemana on tylsä syksyyn valmistautuminen. Toki kultainen paperi ja ylellisen oloiset ja näköiset tuotteet tuovat boksiin syksyyn sopivaa ja mieltä lämmittävää loistoa.

L'Occitane Almond Shower Gel vaikuttaa ihan kivalta tuotteelta, mutta mä en pidä L'Occitanesta merkkinä. L'Occitane väittää, että heidän tuotteitaan ei koskaan ole testattu eläimillä. Ei pidä paikkaansa, sillä merkki vie Kiinaan, jossa kosmetiikan eläinkokeet ovat pakollisia. Kumpi on tärkeämpää: raha vai yrityksen arvot? Toki on hienoa, että merkki tekee lujaa töitä eläinkokeiden poistamiseksi. Toisaalta monet Kiinaan vievät merkit väittävät tekevänsä niin. Tässä on Cruelty Free Internationalin pieni selvitys asiasta. Itse suihkugeeli vaikuttaa mielenkiintoiselta. Laitan nämä matkakokoiset yleensä sali-/matkakassiin.

Vaseline Essential Healing Spray on ehkä mielenkiintoisin tuote koko boksista, vaikken tätä itse olisikaan ostanut. En todellakaan ole mikään hippi, mutta ympäristöasiat ovat alkaneet mietityttää aiempaa enemmän. Olen ajatellut karsia käytöstä turhia aerosoleja (en kaikkia!) ja tämä on kyllä täysin turha. Tuote vaikuttaa kyllä kätevältä, sillä olen superlaiska vartalon rasvaaja. Ehkä voisin laittaa tämänkin salikassiin, sillä salilla suihkun jälkeen ei ole ikuisuuksia aikaa odotella rasvan imeytymistä. Mua ärsyttää muuten tämän suihkeen tv-mainos ihan helkkaristi. Mainoksessa vartalon rasvaus saadaan näyttämään överidramaattiselta toimenpiteeltä :D

Tuo musiikki ja tippuva mekko, argggh.......

Pepsodentin White Now hammastahna on ollut mulla käytössä aiemminkin, mutta mulle tulee tästä herkästi aftoja suuhun. Colgaten vastaava, heti valkaiseva hammastahna taas ei niitä aftoja mulle tee. Tämä Pepsodent kyllä huijaa hampaita oikeasti valkoisemmaksi, vaikkakin koko illuusio on piloilla ensimmäisen kahvikupin jälkeen. Aion kokeilla tätä käyttöön, mutta jos yksikin afta suuhun tulee, niin lopetan käytön.

Schwarzkophin muotoiluainenäytteet olivat ehkä boksin tylsimmät jutut. Mulla on jo ihan riittävästi muotoiluvoitetia. Näille ei tule käyttöä siellä salikassissakaan, sillä en koskaan ala muotoilemaan hiuksia salin jälkeen. Otan nämä varmaan mukaan jollekkin matkalle.

Lumenen Nude Perfection Glow meikkivoide on ihan kiva. Sävy on liian tumma ja oma ihoni ei ole tämän meikkivoiteen kohderyhmää, mutta talvella tälle pitäisi tulla käyttöä. Ihoni pintakuivuu talvisin, jolloin rasvoittuminen ei enää olekaan ihoni suurin ongelma. Lähdemme jouluksi etelään ja aion palvoa aurinkoa siellä, joten sävynkin pitäisi sopia mulle talvella. Kevyen peittävyytensä vuoksi tämä meikkivoide tulee vain arkikäyttöön.

SkinGainen mikä lie pussukka vaikuttaa sen verran ällöttävältä, että taidan jättää tämän "sisältäpäin hoitavan" tuotteen nauttimatta tällä kertaa.

----------

Sellaisia ajatuksia lokakuun boksista. Eniten innostaa Vaselinen suihke, vähiten puolestaan Scwarzkopfin muotoiluvoiteet. Ja mullehan ei tosiaan tullut pitkäaikaistilaajien tuotetta. Kokonaisuutena boksi oli monipuolinen ja ihan jees :)

Mitä mieltä olit itse boksista?

4 kommenttia:

  1. Mulle tämä oli vähän plääh, ja eipä olisi harmittanut, jos olisi jäänyt lokakuun boksi tilaamatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi... Ei munkaan mielestä boksi mitenkään fantastinen ollut, mutta ihan jees. Toivottavasti seuraava boksi on enemmän sun mieleen :)

      Poista
  2. Mä tykkäsin tosi paljon tästä boksista ja itse oon aika innoissani noista hiustenmuotoilutuotteistakin :) Vähän pelottaa, ettei toi meikkivoide ole riittävän peittävä ja/tai sävy on väärä, mutta niin se on aina näiden boksista tulevien meikkivoiteiden kanssa :D Kiva oli lukea sun ajatuksia boksin sisällöstä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tässä boksissa oli monta kivaa tuotetta, mutta ei varsinaista vau-efektin aiheuttavaa tuotetta. Sen vuoksi boksi on mun mielestä ihan kiva, muttei ihan mahtava. Ei tuo meikkivoide mullekaan varmaan liian peittävä ole, mutta arkisin mä yleensä pärjään vähän kevyemmällä meikkipohjalla :)

      Poista

Kiitos!