20. lokakuuta 2015

Viikon ostokset

Viikon ostokset pääsivät sunnuntaina unohtumaan ja eilen en niitä jaksanut postata. Hups! No, ei se mitään, ehtii ne nyt tiistainakin. Viime viikolla tuli postista pari kivaa pakettia, tosin theBalmin paketti ei tullut vieläkään. Olin jo todella huolestunut paketin kohtalosta, mutta tänään USPS:ltä tuli sähköposti, että paketti on vihdoin mennyt Suomen tulliin. Nyt vaan täytyy odotella tulliselvityslappua. Postista tuli myös viime viikolla yhdet kengät ja ne ovat niin siistit, että pakkohan ne on esitellä täällä blogin puolella. Lisäksi tuli ostettua muutama juttu marketista.

Viikonloppuna oli I love Me -messut, mutta itse en messuilla ollut. Ystäväni itse asiassa pyysi minua messuille mukaan jo aiemmin, mutta jouduin kieltäytymään. Mulla oli syyskuu melko hektinen koulun vuoksi ja kuun vaihteessa oli joka viikonloppu jotain ohjelmaa. Halusin vain välillä vapaan viikonlopun ilman mitään tekemistä. Lisäksi piti vähän säästää rahaakin, koska kävimme alkukuusta Tallinnassa ja muutenkin olen shoppaillut kiitettävästi (kuten tästäkin postauksesta käy ilmi).

NYX Nordicsin tilaus

Tein jo edellisviikolla NYX Nordicsille huulimeikkitilauksen. Multa on puuttunut muutama syksyisen värinen huulituote, mutta nyt puna- ja kiiltovarastoista löytyy syksyisiäkin säyjä.

Butter Gloss -huulikiilloista mulla ei ole aiempaa kokemusta. Pure Decadence -setissä on niin upea sävyvalikoima, että päätin tutustua kiiltoihin tämän kanssa. Setissä on sävyt Red Velvet, Tiramisu ja Devils Food Cake. Olin kuullut kiilloista paljon kehuja, mutta yllätyin silti niiden hyvästä pigmentistä, koostumuksesta (joka ei vaikuta siltä, että se leviäisi heti ympäri naamaa) ja miellyttävästä tuoksusta.

Huultenrajauskynä on sävyssä Current ja ostin sen mattahuulipunan kaveriksi.

Simply Vamp -huulikynän sävy on Bewitching. Tämä on paljon tummempi, kuin mitä odotin ja muistuttaa todella paljon mattapunan sävyä. Onneksi tässä on kuitenkin sen veran kermainen koostumus, että kevyemmällä levityksellä sävystä tulee vähän vaaleampi.

Butter Lipstick sävyssä Pops on arkikäyttöön tuleva huulipuna. Sävy on neutraali ja hyvin lähellä omien huulieni väriä.

Matte Lipstickin tilasin sävyssä Siren, joka on upea tumma huulipuna. Rakastan huulipunaa jo, vaikka en ole ehtinyt kuin kokeilemaan sitä. NYX:in mattahuulipuna on todella hyvä puna. Se on matta ja pysyy mitkään, muttei kuitenkaan kuivata huulia liikaa.

Madaran tilaus

Madaran verkkokaupassa oli pari viikkoa sitten tarjous, jolloin yhtenä päivänä kaikki tuotteet olivat -40 %. Mun on jo pitkään pitänyt tutustua merkkiin, joten nyt oli hyvä tilaisuus tilata ne himoitsemani tuotteet.




Teininä käytin jatkuvasti kasvovettä, koska ajattelin sen olevan paras keino epäpuhtauksia vastaan. Kasvoveden käyttö on hiljalleen vähentynyt ja viimeisen vuoden aikana en ole käyttänyt moista lainkaan. Kuulun niihin ihmisiin, jotka pitävät kasvovettä vähän turhakkeena. Lisäksi en jaksa läträrä aamuisin ja iltaisin kylppärissä monen purnukan kanssa, vaan toivon suoriutuvani ihonhoitorutiinista mahdollisimman nopeasti ja suoraviivaisesti. Kasvoveden tarkoitus tarkoitus olisi palauttaa ihon pH-arvoa. Itse pidän kasvovedessä siitä, että sen kanssa lähtee viimeiset meikinrippeet puhdistuksen jälkeen. Joillekkin saattaa riittää aamulla puhdistus pelkällä kasvovedellä, mutta ei mulle. Päätin antaa mahdollisuuden Madaran tasapainoittavalle kasvovedelle, koska tämä on saanut paljon kehuja blogeissa. Katsotaan, että jatkanko käyttöä tämän jälkeen. Kasvoveden tarpeellisuudesta löytyy vähän juttua esimerkiksi tästä Saara Sarvaksen posatuksesta.

Peel-kuorintanaamiosta ja Detox-naamiosta olen haaveillut jo pitkään. Varsinkin AHA-happojen tehoon perustuva kuorinta on ollut hankintalistalla pitkään, sillä kosmetologi on kehottanut mua välttämään rakeista kuorintaa. Kovat on odotukset molempaa tuotetta kohtaan, mutta yksi miinuspuoli näistä on sanottava jo heti alkuun: tuoksu ei ole kumassakaan miellyttävimmästä päästä... Peel-maski tuoksuu samalta kuin ne heinäkuun LivBoxista tulleet Schwarzkopfin shampoo ja hoitoainenäytteet (suoraan sanottuna Jägermeisterilta..). Detox-maskissa taas on todella kammottava haju. Tuoksu on todella voimakas ja pistävä ja ihme on, jos tämän hajuista tuotetta pystyy pitää naamalla 10 minuuttia. Lopputulos ihossa kuitenkin ratkaisee, joten annetaan tuotteille mahdollisuus tuoksuista huolimatta.

Kirjoitan näistä ehdottomasti myöhemmin blogiin lisään :)

Markettiostokset

Multa loppui kuivashampoo ja olin jo päättänyt kokeilla seuraavaksi Herbinan kuivashampoota. En usko tämän vetävän vertoja Batistelle, mutta kokeillaan nyt. Batistea en halua ostaa enää, joten jos Herbina ei toimi, ostan seuraavaksi Kloranea.

Montagne Jeunessen naamiot ovat suosikkejani, mutta olen vähän jumahtanut käyttämään samoja naamioita kerrasta toiseen. Nyt olen päättänyt kokeilla merkiltä mahdollisimman paljon erilaisia naamioita. Vielä pitäisi hommata testiin sellainen kangasnaamio ja mahdollisesti kuorintanaamio.

Bilekengät Zalandolta


Olen innostunut musiikista uudella tapaa ja erityisesti elektronisesta tanssimuusiikista. Psytrancesta olen pitänyt jo muutaman vuoden ja nyt olen löytänyt hardcoren. Tykkään käydä reiveissä silloin, kun niitä Tampereella on (ei turhan usein) ja jos oikein kova nimi tulee Helsinkiin, niin kyllähän mä sinnekin matkustan. Multa on puuttunut reiveihin sopivat kengät. Lenkkareita en halua laittaa kuin lenkille ja korkeissa koroissa ei jaksaisi olla koko iltaa. Kun näin Zalandolla nämä Les Tropeziennen kiilakorkonilkkurit, nämä oli pakko saada! Korko on mukavan matala ja tukeva, joten kengät ovat todella mukavat jalassa. Melkein ei huomaa, että jalassa on oikeasti korot. Mukavuudestaan huolimatta kengät ovat näyttävät. Mitkään neonvärit eivät myöskään ole mun juttu, mutta musta ja kulta ovat lempivärejäni (punaisen lisäksi, tietty). Nämä kengät ovat täydelliset! Silti nämä ovat muuten liian blingit itselle arkikäyttöön. En malta odottaa, että tulee hyvät bileet, joihin laittaa nämä kengät!

----------

Oliko tuttuja tuotteita? Kävitkö I love me -messuilla? Millaista oli ja löytyikö ostettavaa? :)

11 kommenttia:

  1. Kävin messuilla, en ostanut mitään :'D itselle jäi paska fiilis niistä, mutta monista syistä. Ens vuoden messuja harkitsen..

    Olis kiva nähdä tuo sävy Tiramisu huulilla! Haluaisin aina tilailla vähän jo vaaleampia sävyjä, mutten uskalla ;D Madaran AHA-naamio on oikeasti superhyvä tuote, toivottavasti säkin tykkäät siitä^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että :/ Olisi kiva kuulla, että mikä messuissa mättäsi. Muistan kyllä kun kerroit blogissasi, ettet hakenut bloggaajapassia ajoissa, kun et ollut varma osallistumisesta.

      Voisin tehdä tässä ihan piakkoin postauksen koko huulikiiltosetistä niin, että sävyt näkynät huulillakin! :)
      Uskoisin pitäväni AHA-naamioista. Kosmetologilla mulle on laitettu toisen merkin AHA-kuorinta ja se oli ainakin erittäin miellyttävä ja tehokas. Mä nyt vaan oon vähän herkkä epämiellyttävien tuksujen suhteen :D

      Poista
    2. En viitsi kertoa ihan sen takia, että siihen liittyy ihan yksityisjuttujakin. Ehkä ensi vuonna uudelleen, mutta haluan päästä hengailemaan monien eri tyyppien kanssa^^ Juu en kerinnyt hakea sitä, ensi vuonna oon fiksumpi ja ajoissa ;)

      Juu ei tuossa ainakaan kovin lempeä tuoksu ole, aika tuju ;D

      Poista
    3. Ok, ymmärrän hyvin! Ikävä kuulla :( Toivottavasti lähdet messuille myös ensi vuonna ja saat positiivisemman kokemuksen. Ehkä mekin tapaamma siellä! :)

      On tuon aha-maskin tuoksu sentään parempi kuin tuon detox-maskin :D

      Poista
    4. Jooh, ei aina mee kaikki niinkun haluais :/ Olis tosi kiva tavata, kyllä mä yritän ens vuonnakin tulla^^

      Poista
  2. Mulle messut olivat positiivinen kokemus, ja hyviä tarjouksiakin löytyi. Suorastaan harmittaa, että muutama tuote jäi ostamatta :D. Detox naamiosta olisi kiva kuulla sitten kokemuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että pidit messuista :)
      Kerron mielelläni naamiosta kokemuksia, kun olen sitä testaillut.

      Poista
  3. Mä en myöskään ollut messuilla, oikeastaan aika samasta syystä. Koko syksy ollut todella hektistä, niin ei kyllä mitenkään olisi tähän hätään pystynyt lähtemään sinne :/ Ensi vuonna sitten! :)

    Oi mitä kaikkea ihanaa sä olet tilannut itsellesi! Noi NYXin huultenrajauskynät on tosi hyviä mun mielestä, pitää hamstrata niitä itsekin ainakin pari lisää :) Kerrothan jossain vaiheessa mitä pidit tuosta Herbinan kuivashampoosta? Se on meinaan itsellänikin ollut hankintalistalla ja olisi ihan mahtavaa kuulla sun mielipide siitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on hyvä rauhoittua, vaikka joutuisikin jättämään jotain kivaa välistä sen vuoksi. Ehkä näemme messuilla ensi vuonna! :)

      Mäkin pidän noista kynistä, mutta sävyn valinta netistä on välillä vähän hankalaa. Kerron tuosta Herbinan kuivashampoosta, kun olen sitä muutaman kerran kokeillut :)

      Poista
  4. vähänkö mageet nuo kengät ;)! Ja tosi kivoja muutkin ostokset :)!

    VastaaPoista
  5. Nuo on kyllä upeet! <3 Kiitos! :)

    VastaaPoista

Kiitos!