13. joulukuuta 2015

Marraskuun roskat


Marraskuussa tuotteita loppui ihan kohtalaisesti ja mikä tärkeintä - sellaisia tuotteita, joiden loppumista oon odottanut jo pitkään. Joulukuu alkaa jo lähennellä puoliväliä, mutta parempi roskapostaus on julkaista myöhään kuin ei milloinkaan. Tässä kuussa asiat tuntuvat olevan muutenkin myöhässä, meinaan en ole saanut LivBoxianikaan vielä. Ei sillä, että sen sisältöä kovinkaan innoissani odottaisin, mitä nyt olen muiden blogeista sisältöä kurkkinut :D Postin lakkoilun ei luulisi enää vaikuttavan, joten en tiedä, onkohan pakettiautomaatti täynnä vai mistä kiikastaa.


The Body Shopin Camomille-sarjan vedenkestävän meikin poistoaine on ollut mulla varmaan kolme vuotta. Tämä johtuu siitä, että yleensä oon arkisin poistanut kevyen silmämeikin ihan kasvojen putsarilla. Tällä hetkellä käyttämäni kasvojen puhdistusaine on niin tujua, että en voi sitä enää tehdä. Pidän tästä putsarista kovasti ja valitettavasti tätä voidemaista ei enää myydä. Camomille-sarjassa on kyllä vedenkestävä putsari, mutta nykyisin se on voiteen sijasta nestettä. Hyvin todennäköisesti ostan myöa seuraavaksi silmämeikinpoistoaineeksi TBS:ää, kunhan LivBoxista tullut Nivea loppuu.

Neutrogenan puhdistusvaahdosta oon kirjoittanut tarkempaa mielipidettä täällä. Tämä LivBoxista tullut putsari on ihan ok, mutta en osta jatkossa itse.

Colgate Max White One hammastahna on mun suosikki valkaisevista hammastahnoista. Vaikka hammastahna auttaa pitämään hymyä kirkkaana, se ei värjää koko lavuaaria siniseksi, kuten monet muut! Saatan ostaa uudelleen. Pitäisi siirtyä hammastahnoissakin eläinkokeettomaan, mutta täytyy tutustua merkkeihin ensin. Jos ostan jatkossa Colgatea, Pepsodentia ym merkkejä, niin se on sitten tämä tahna. Joulukuun LivBoxista taisi / taitaa tämä sama tullakin.

Lumenen Bright Now -silmänympärysseerumista voin sanoa, että onneksi loppui! Tämä tuntui jotenkin ihan turhalta tavaralta. Mä oon luovuttanut jo sen suhteen, että mikään oikeasti poistaisi tummuuden mun silmänalusista, mutta kun tämä ei edes ole hyvää kosteutukseen. Mielummin käytän silmänalusille ihan voidetta ja jos käyttäisin seerumia, se saisi oikeasti kirkastaa niitä silmänalusia. 

Ecotoolsin konjac-sieni oli todella mukava tuttavuus ja tästä olen kertonut syyskuun lemppareissakin. Mulla tämä ei kyllä kestänyt käytössä sitä 2-3 kuukautta mitä luvattiin, vaan sieni oli ihan räjähtänyt kuukauden jälkeen. Pitäisi ostaa konjack-sieni uudelleen mahdollisimman pian. On meinaan ihan orpo olo ilman.

The Body Shopin Soft Facial Sponge sen sijaan oli ihan kamala sieni. Nimestä huolimatta tämä ei ole pehmeää nähnytkään, vaan on todella kova ja raju iholle. Tämä pääsi Marraskuun floppeihinkin.

The Body Shopin Tea Tree Oil suihkugeeli on ollut mulle erittäin toimiva tuote yläselän finneille. Tätä olen kehunut Elokuun topeissakin. Lisäksi tein postauksen TBS:n suihkugeeleistä yleensä, jossa on maininta tästäkin.

Ihokarvojen sokerointi ainakaan kotioloissa ei ollut mua varten ja sen vuoksi Easy Sweatin kuukausia käyttämättä ollut vartosokeri lentää roskiin. Lisää mielipiteitäni sokerista vo lukea täältä.


Oriflamen aurinkopuuterin jämät mun on pitänyt jo hetken aikaa heittää menemään, mutta en ole raaskinut :D Kun hankin marraskuun alussa Anastasian Contour Kitin, ei mulla ollut enää mitään tekosyitä tämän säilyttämiseen. Eihän koko aurinkopuuterista irronnut enää edes mitään väriä... Muuten ihan hyvä aurinkopuuteri, sillä mattaisuutensa vuoksi tämä oli hyvä varjostuksille.

Lumenen kivipuuteri sen sijaan loppui tyystin. Tämä on ihan hyvä puuteri ja itselläni varmaan toinen rasia, mutta en usko ostavani tätä enää. Kotona käytän irtopuuteria ja uusi kivipuuterisuosikkini on theBalmin Sexy Mama, joka pääsi kunnon esittelyyn eilisessä postauksessa.

Labellon huulivoide on varmaan neljä vuotta vanha ja mua alkoi vään ällöttää sen koostumus, joka vaikutti vähän muuttuneen kellertäväksi. Eikä ihme, sillä tuo on montesti jäänyt autoon talvipakkasilla viikoiksi. Mulla on uudempia ja ihan kunnossa olevia huulivoiteita, joten tuon oli aika päätyä roskiin.

Ardellin ripset nro 136, joskin itse ripset olivat roskissa jo kuvausaikana. Tästä postauksesta voi kurkata, miltä nuo näyttävät silmissä. Ardellin ripset ovat ihan hyviä, mutta omasta mielestäni vähän hintavia. Toki ripsiä voi käyttää useita kertoja kun niitä huoltaa, mutta itse käytän silti mielumin niitä elfin superhalpoja ripsiä tai edes joitain vähän edullisempa, kuin 7 euroa yksi ripsipari. Ardell on eläinkokeeton merkki ja siitä syystä käytän kyllä heidän superhyvää liimaa ja voisin ostaa joitain erikoisripsiäkin, jos oikein haluaisin hullutella.

----------

Annoin myös ystävälleni muutaman meikin joille itselläni ei ollut käyttöä. Mulla on itseasiassa sellainen pieni pussi, mihin laitan käyttämättä jääneet tuotteet. Kaveri valitsi seuraavaa:

We Care Iconin Smokey Brown paletti, näkyy tässä postauksessa. Tälle ei vaan ole ollut käyttöä Chocolate Barin ja muiden upeiden ja vähän arvokkaampien palettien hankinnan  jälkeen.

Lumene Rasberry Miracle Lip Sorbet huulikiiltokynä sävyssä Rantahiekalla. Tämä on vaaleanruskea nudedävy, jossa on glitteriä joukossa. Omilla huulilla ei pysynyt sitten ollenkaan, eikä muutenkaan mun mielestä glitter sovi nudeväriin. Kaverille sävy sen sijaan sopi todella hyvin.

Lumenen Longwear Blur meikkivoide. Syyskuun flopeissa kerroinkin, että tämä oli mulle isompi pettymys. Kaverin iholle meikkivoide sopii ja sävykin oli oikea. Häneltä samainen voide oli loppumassa pian.

Bellapierren mustan silmänrajauskynän voitin blogiarvonnasta syksyllä. Itse käytän lähinnä Urban Decayn silmänrajauskyniä, joten tälle ei ollut tarvetta.

4 kommenttia:

  1. :/ Mulla tulee aina rintakehään pieniä näppyjä.. Mulla on siinä kyllä älyttömän ohut iho jaaaa oon myös laiska rasvailemaan vartaloa.. Ehkä sen säännöllinen rasvailu auttais? ;o Kesällä se tuntui vaan pahenevan! Ärsyttävää ja outoa :D Tuo tea tree suihkari kuulostaa kyllä hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuo on auttanut, mutta oon myös kuullut että kaikilla ei ole. Tuotteiden vaikutus on aina yksilöllistä eikä sitä voi tietää kuin kokeilemalla. Mä oon myös todella laiska vartalon rasvauksessa paitsi ihan talvella, kun on kutinan vuoksi pakko rasvata :D Mun pitäisi ehkä muutenkin ryhdistäytyä siinä vartalonhoidossa... :)

      Poista
  2. Se on muuten todella rasittavaa, jos valkaisevat hammastahnat värjää puoli kylppäriä siniseksi! :D Mulla on myös jäänyt toi Easy Sweetin vartalosokeri tosi vähälle käytölle, pitäisi ehkä taas joku kerta ottaa se käyttöön. Tosin se sokerointi oli tällaiselle tumpelolle melkoisen vaikeaa ja musta tuntuu, että sain tapella sen kanssa puoli päivää ennen kuin sain mitään tulosta aikaan :D

    Mun pitäisi varmaan vihdoin ostaa myös tollanen konjac-sieni! Niin monesta blogista ja ties mistä oon lukenut kehuja niistä, mutta itse en oo vieläkään saanut aikaiseksi testata sellaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! :D Munkin mielestä tuo Easy Sweet oli vaikea käyttää ja erityisen ärsyttävää siinä oli se "sulaminen". Muutenkin sokerointi oli sen verran kivuliasta, etten pystynyt sitä itse tekemään. Ammattilaisen sokeroitavana olisi varmaan helpompi olla :D

      Konjac-sieni on tosi kätevä apu kasvojen pesussa, mutta mun mielestä ne ovat aika tyyriitä. Ecotoolsin sieni maksaa Sokoksella 9,90 € ja iHerbillä kursseista riippuen 5-6 euroa. Jos tuollaisen joutuu vaihtamaan kerran kuussa, niin aika paljon noista tulee vuodessa. Voi toki olla, että tuo herkälle iholle tarkoitettu oli erityisen hauras, täytyy kokeilla seuraavaksi sekaihon versiota :)

      Poista

Kiitos!