6. joulukuuta 2015

Viikon ostokset



Kuten yleensä, niin joulukuunkin alussa viikon ostokset ovat vähän muuta kuuta suuremmat. Toki ostoksissa on jo viime viikolla tilatut Black Fridayn ostokset. Mennään suoraan asiaan :)

Bangerheadin tilaus

Bangerheadille tein tilauksen mustana perjantaina, kun tuotteista sai alennusta 25 %. Alla näkyvien tuotteiden lisäksi tilasin myös palkintoja arvontaan, jonka järjestän sitten heti vuoden vaihdettua ;)

Oon halunnut jo jonkin aikaa kevyesti hohtavaa tai kimaltavaa vartalovoidetta, jota käyttää juhlatilanteissa. Nyt kun lähdemme etelään jouluksi, voide oli hankittava pikimmiten. Päätin kokeilla Burt's Beesin Radiance Body Lotionia, sillä Burt's Beesin vartalotuotteista mulla ei ole vielä kokemusta.

Toinen Burt's Beesin tuote on Tinted Lip Balm sävyssä Pink Blosson. Alan selkeästi huulirasvarintamalla valmistautua kevättalveen ja kevääseen. Olen kirjoittanut tästä huulirasvasta arvostelun, jonka voi lukea täältä.

Kevättä tilasin myös huulikiiltorintamalle theBalmin Pretty Smart (Read My Lips USA) sävyn POW! muodossa. POW! on upea fuksianpinkki sävy.

Mun on pitänyt jo pitkään kokeilla Dr. Bonner'sin saippuaa, joten sellainen vielä lähti ostoskoriin. En yleensä pese palasaippualla käsiä, joten tämä tulee lähinnä meikkisiveltimille.

Viikon The Ostos



Suuntasin Sokokselle Urban Decayn pisteelle heti perjantaina työpäivän jälkeen luomiväripalettiostoksille. Tein Gwen Stefani -luomiväripaletista arvostelun ja meikin jo eilen, koska palettia on rajoitetusti saatavilla. Tuntuisi hölmöltä tehdä arvostelu paletista, jota ei enää ole saatavilla missään. Paletin mukana tuli näytteitä myöhemmin lanseerattavasta Gwen Stefani -huulipunista.

Uusia tarvikkeita

Kävin Tokmannilta ostamassa muutaman essencen meikkisiveltimen. Blush Brush tulee tarpeeseen, sillä mulla on ennestään vain yksi poskipunasivellin. Mun on jo pitkään pitänyt hommata toinen, jotta ei tarvitse käyttää mattaiselle ja shimmeriselle poskipunalle samaa sivellintä. Luulin tuon lättänän siveltimen olevan luomivärisivellin, mutta se onkin tarkoitettu peiteaineelle. Tämä vaikuttaa tosi hyvältä siveltimeltä luomivärinpohjustajalle. Eye blenderin takia essencen siveltimiä halusinkin kokeilla, sillä Catarina on suositellut tätä blogissaan. Multa on muutenkin puuttunut tuonmallinen häivytyssivellin. 
   
Oon myös pari kertaa käynyt Sokoksella kyselemässä Urban Decayn Grindhouse -meikkikynäterotinta, mutta se on ollut loppu varastosta. Nyt terotinta oli onneksi saatavilla. Multa on puuttunut hyvä meikkikynäterotin ja tämä olikin tärkeä ostos, sillä huonot terottimet lähinnä pilaavat meikkikynät...

The Body Shopin ostokset

Mulla oli muutenkin asiaa The Body Shopille ja nyt sinne sattui tulemaan viikonlopuksi vielä kanta-asiakaspäivät, jolloin tuotteista sai 20 % alennusta



Mun on pitänyt kokeilla jo pitkään Vitamin E -kosteusvoidetta yövoiteeksi ja nyt sitä vihdoin ostin. Päätin ostaa ihan tätä yleiskosteusvoidetta, sillä omalle sekaiholleni en tarvitse mitään älyttömän kosteuttavaa, jollaista Vitamin E -yövoide varmasti on. Ostin myös Vitamin E Eyes Cube -silmänympärysstickin. Mun on pitänyt ostaa sarjan varsinaista silmänympärysvoidetta, mutta nyt iski piheys ja päätin kokeilla tätä ensin. 

Ostin vähän talvisempaa suihkugeeliä. Mietin Frosted Cranberryn ja Glazed Applen välillä, mutta lopulta karpalo vei voiton.

Onko tuttuja tuotteita? :)

4 kommenttia:

  1. Oi miten kivoja ostoksia! Mun pitää myös käydä taas piakkoin Essencen pisteellä hamstraamassa vähän lisää merkin tuotteita, noi siveltimen on ihan älyttömän söpöjä<3 :D Frosted Cranberry suihkugeeli löytyy multakin ja tykkään tosta kovasti! Tosin kaikista mun oletuksista huolimatta tykästyin ihan hirmuisesti siihen Glazed Apple -sarjaan ja se on tällä hetkellä ihan suosikkini :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essencen siveltimet ovat myös älyttömän edullisisa! Luomiväri- ja peiteainesivellin maksoivat alle 2 euroa, poskipunasivellin taas noin 3 ja puoli euroa! :)

      Glazed Apple suihkugeeli oli ihana myös! :)

      Poista
  2. Ihania ostoksia <3! Noi meikkisudit ja luomiväripaletti näyttää tosi kivoilta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin onkin! :) Mä oon rakastunut tuohon luomiväripalettiin <3

      Poista

Kiitos!