6. tammikuuta 2016

Meikkikokoelma 2016 - Video

Yhdet mun suosikkivideot Youtubessa ovat meikkikokoelmavideot. Tykkään katsella sekä suomalaisia että ulkomaalaisia meikkikokoelmia, mutta kaikkein upeimpia kokoelmia on yleensä supersuosituilla jenkki- ja aussivloggereilla. Tästä voi ihailla Shaaanxon kokoelmaa, hän on kylläkin Uudesta-Seelannista. Amerikassa on kaikki aina isompaa, niin myös meikkikokoelmat :D Kyllähän mäkin tuollaisesta haaveilen, mutta ehkä vähän pienempi on realistinen omalla kohdallani.


Tässä tulee nyt tosiaan oma meikkikokoelmavideoni heti vuoden alkuun.

Selittelen videolla vähän sitä, että miksi keräilen meikkejä. Te blogin lukijat varmasti ymmärrätte rakkauteni meikkejä kohtaan, tuo onkin tarkoitettu enemmän Youtuben katselijoille, jotka vahingossa videoon eksyvät  :)



Mitäs pidit videosta? Tykkäätkö yleensä katsoa meikkikokoelmavideoita tai lukea kokoelmista postauksia? Oletko itse tehnyt tällaista videota tai postausta? Jos olet niin linkkaa kommenttiboksiin, sillä mua kiinnostaa nähdä! :)

6 kommenttia:

  1. Jee, meikkikokoelmat ovat mahtavia! Harmi etten nyt ehdi katsoa videota kokonaan, mutta huomenna katson tämän vaikka lounaalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ovat kyllä yleensä todella pitkiä ja niin mullakin, vaikka kokoelma on pieni. Yritin kyllä leikata kaiken turhan pois ja kyllähän se video yli viidellä minuutilla lyhentyikin :)

      Poista
  2. Tää video oli todella, todella mielenkiintoinen! Mulla vaan kesti aika kauan, että ehdin tän katsoa kun halusin kattoo tän ihan rauhassa enkä hirveessä kiireessä :D Sulla on niin paljon kaikkea ihanaa, että valehtelisin jos väittäisin, etten olisi yhtään kateellinen noista kaikista meikeistä! ♥ Pikkuhiljaa tässä kasvattelen omaakin meikkikokoelmaani ja mulla on myös ihan sama periaate kuin sulla, etten halua pitää nurkissa ja laatikoissa pyörimässä sellaisia meikkejä, joita en itse käytä vaan annan ne mieluummin eteenpäin jollekin :) Mä oon joskus miettinyt, että voisin kuvailla mun kaikki meikit omaan blogiin ja tää sun video antoi kyllä lisäinnostusta sille!

    Innolla jään odottelemaan miten sun meikkikokoelma kasvaa vuoteen 2017 mennessä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! :) <3 Pikkuhiljaa mäkin tätä kokoelmaa kasvattelen vaikka nyt viimeaikoina olenkin hankkinut normaalitahtia enemmän uutta kosmetiikkaa. Seuraavaksi kun esittelen ostokset parin viikon ajalta niin ihan hirvittää rahanmeno niihin :D Eiköhän tämä ostotahti vähän rauhoitu nyt alkuvuodesta. Jep, turhaan se täysin käyttämätön kosmetiikka mun laatikossa pilaantuu, jos jollain muulla olisi sille oikeasti käyttöä.

      Kuvaa ihmeessä oma meikkikokoelmasi blogiin, mä odottelen innolla! :) <3

      Poista
  3. Tosi kiva video jälleen <3! :) Ja voi vitsi mitkä meikkikokoelmat sulla :3

    VastaaPoista

Kiitos!