19. elokuuta 2015

Urban Decay Suomeen

Tänään se vihdoin tapahtuu!!! Ei varmaan tarvitse sanoa, että mikä, mutta toistetaan nyt vielä kertaalleen. Amerikkalainen Urban Decay saapuu vihdoin Suomeen. Itselläni ei ole vielä kokemusta UD:sta, koska vastahan olen meikeistä toden teolla innostunut. Merkki on kuitenkin yksi niistä, joihin haluan tutustua kunnolla. Urban Decayn sanotaan olevan superlaadukas ja monet tuotteista ovat nousseet ihan kulttimaineeseen. Ja mikä tärkeintä: Urban Decay on eläinkokeeton merkki! Emoyhtiö L'Oréal ei tietenkään ole, mutta itselleni on tärkeintä itse merkki jota ostan. Vaikka jokin merkki olisi kuinka laadukas arvostettu, mutta tukee eläinkokeita tai myy meikkejään Kiinassa, esimerkiksi MAC, niin mun kiinnostus laskee kuin lehmän häntä. Niin paljon on olemassa eläinkokeettomiakin merkkejä markettikosmetiikasta high endiin, esimerkiksi postauksen aihemerkki Urban Decay, Too Faced, theBalm, The Body Shop, NYX, e.l.f. ja kotimainen Lumene vain muutaman mainitakseni. Monissa merkeissä on vaan saatavuus Suomessa vähän huono.

Mennään takaisin itse asiaan, eli Urban Decayhin. Postauksen aihe ei ole sen kummempi, kuin Urban Decayn kuolauslista. Tässä postauksessa tulee siis ehdottomat meikit, mitkä Urban Decaylta aion hankkia. Näiden haalimiseen voi tosin mennä hetki  :D

Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup



Mun unelmissa olisi kokeilla Too Facedin Born This Way -meikkivoidetta, jolle ainakin Tati antoi Youtubessa isot ylistykset. En kuitenkaan niin kallista (39 $) meikkivoidetta lähde tilaamaan netistä, jottei tulisi väärää sävyä. Eikä tuota muutenkaan tietääkseni saa tilattua Suomeen ainakaan vielä. Pääsen käymään Sephorassa joulukuussa, mutta kaikissa Sephoroissa ei ole tietenkään kaikkia Too Facedin tuotteita tarjolla. Siksi aion ensin antaa mahdollisuuden tälle Urban Decayn meikkivoiteelle. Tässä itsjudytimen Youtube-arvostelu tuotteesta. Judylla on hyvin samantyyppinen iho kuin minulla (rasvoittuva sekaiho) ja hänellä meikkivoide toimii, joten uskon tämän sopivan minullekin! :)

Setting Sprayt




Kyllä, haluan kaikki kolme Setting Sprayta, jotta löytyy se itelleni parhaiten sopiva. Voihan toki olla, että kaikki sopivat minulle tilanteesta riippuen. En tiedä, myydäänkö näitä matkakokoisina Sokoksella. Jos myydään, niin voin hankkia kaikki kerralla. Jos ei, niin aloitan varmaankin All Nighterista.

Eyeshadow Primer Potion



Urban Decayn Eyeshadow Primer Potion on yksi maailman suosituimmista ja arvostetuimmista luomivärinpohjustajista, joten pakkohan se on hankkia. Näitä on eri sävyissä, mutta kaikille ihonsävyille tarkoitettu Original on itselläni hankintalistalla ainakin ensimmäisenä.

Naked-paletit


1, 2 ja 3, haluan ne kaikki. Nämä on vaan pakko löytyä tällaisen meikkiaddiktin kuin minä varastosta. Myös molemmat Naked Basics -paletit ovat hankintalistalla

Ihan ensimmäisenä aion paleteista hankkia Naked Basics (1) -paletin, sitten Naked kakkosen ja loput myöhemmin fiiliksen mukaan. Mulla on kuitenkin kova tarve arkiselle nudepaletille, joten Basics 1 -paletin käyn ostamassa viimeistään syyskuun alkupuolella (yritän vielä sitä ennen tehdä parempaa tuttavuutta theBalmin Meet Matt(e) paletin kanssa, josta on postaustakin tulossa piakkoin).

Jenkeissä on myös tänä vuonna ilmestynyt uusi Naked Smoky Eyes, jota ei ainakaan vielä kuitenkaan Suomesta saa.

Super-Saturated Ultra Intense Cream Eyeliner

kaikki kuvat pinterestistä

Tähän mennessä kokeilemani geeli-rajaukset eivät ole toimineet, sillä ne ovat jättäneet ikävät viirut luomeen (olen kokeillut siis Maybellinea ja The Body Shopia). Haluan vielä antaa mahdollisuuden tälle Urban Decayn versiolle, sillä onhan tämän oltava edellä mainittuja laadukkaampaa.

Ainakin nuo meikit haluan Urban Decaylta kokeilla ja haalia, mutta myös monet muut tuotteet kiinnostavat. Taidan käydä itse ensimmäistä kertaa Urban Decay ostoksilla Sokoksilla syyskuun puolella, sillä sain tällä viikolla Lontoosta tuliaisiksi Too Facedia ihan kiitettävällä summalla. Ensimmäisen kerran ostoslistalta löytyy Setting Sprayta ja Naked Basics paletti.

Mitä itse aiot hankkia Urban Decaylta ensimmäisenä? Vai nappaako UD ylipäätään? :)

4 kommenttia:

  1. Kyllä nappaa! Mä olen jo jonkun verran testaillut UD:ta, mutta en tarpeeksi :D Nuo meikinkiinnityssuihkeet on kyllä hyviä, niitä mulla on mennyt useampi pullollinen. Naked-paleteista omistan kakkosen ja kolmosen. Tuo Primer Potion ei jostain syystä mua vakuuttanut, kun testasin sitä vuosi tai pari sitten, mutta ehkä nyt annan sille uuden mahdollisuuden ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa saada UD Suomeen, niin uusien juttujen testailu käy aiempaa helpommin! :) Mä oon lukenut jostain, että jotkut ovat saaneet Eyshadow Primer Potionista ihan järkyttävän allergisen reaktion. Toivottavasti itselle ei käy niin!

      Poista
  2. Mä ajattelin ton Naked 2 ostaessani, etten muita sitten enää tarvitsekaan, kun Naked 3 jo löytyi itseltä. Nyt oon kuitenkin haaveillut jo viikkoja tosta Naked (1) paletista ja pakkohan sekin on jossain kohtaa hankkia. UDPP on mulle nykyään ihan välttämätön silmämeikkiö tehdessä. En voisi kuvitellakaan meikkaavani ilman, että pohjustan sillä luomeni! Joku noista Setting Spraystä täytyy munkin hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siinä helposti käy esimerkiksi luomiväripalettien kanssa, että haluaa kaikki paletit vaikkei niitä ihan kaikkia oikeasti edes tarvitse. Onneksi luomivärit säilyvät todella pitkään, joten ei haittaa vaikka niitä vähän ennemmän olisikin :)

      Poista

Kiitos!